Jumat, 04 Januari 2013

Jessica berterima kasih Untuk Album yg ke 4 'I Got A Boy'

English
Jessica Thanks To 4th Album I Got A Boy

My Dearest Family! Mom,Dad, Little Krystal^^ I am really really thankful to all of you and I really love you

Min Young Unnie is so close like my family

Also all my best friends XX, XX , XX, XX, XX, XX, XX,XX (XX = Names but the translator probably didn't know how to translate it from Korean to Chinese). I'm really thankful so let's take care of each other ^^

Hyoyeon, Yoona, Sunny, Sooyoung, Yuri, Tiffany, Taeyeon and maknae Seohyun, Meeting all of your is my biggest pleasure~ I'm really thankful.

Including Teacher Lee Soo Man and my SM family, seonbaes and hoobaes, every staff members, thank you to all of you ^^

Finally to all the fans! For us I could never use any language to express my gratitude for all the Sones~ Also!! I love you all ^^

Indonesia
Jessica berterima kasih ntuk Album yg ke 4 'I Got A Boy'

Saya sayang keluarga! Mom, Dad, Little Krystal ^ ^ Saya benar-benar berterima kasih kepada kalian semua dan aku benar-benar mencintaimu

Min Young Unnie begitu dekat seperti keluarga saya

Juga semua yang terbaik teman XX, XX, XX, XX, XX, XX, XX, XX (XX = Nama tetapi penerjemah mungkin tidak tahu bagaimana menerjemahkannya dari Korea ke Cina). Aku benar-benar bersyukur jadi mari kita menjaga satu sama lain ^ ^

Hyoyeon, Yoona, Sunny, Sooyoung, Yuri, Tiffany, Taeyeon dan Seohyun maknae, Rapat semua Anda adalah kesenangan terbesar saya ~ Aku benar-benar bersyukur.

Termasuk Guru Man Soo Lee dan keluarga saya SM, seonbaes dan hoobaes, setiap anggota staf, terima kasih kepada kalian semua ^ ^

Akhirnya untuk semua fans! Bagi kami Aku tidak pernah bisa menggunakan bahasa apapun untuk mengekspresikan rasa terima kasih saya untuk semua sones ~ Juga! Aku mencintai kalian semua ^ ^


Cr : http://www.facebook.com/pages/SONE-Indonesia-Love-Nine-Angels-SNSD/337793242967470?ref=stream

Tidak ada komentar:

Posting Komentar